Kötelező, Casco, Felelősségbiztosítás
A Köbe kiemelt partnerünk mellett érdemes további biztosítók ajánlatait is összehasonlítani, hogy biztosan a legjobbat a legjobb áron tudjuk megkötni.

További partnereink
Tudnivalók
Amit a Taxis és Személyszállító biztosításokról tudni kell:
A KRESZ a TAXI illetve a személyszállító tevékenységet gyakorló gépjárműveket külön szabályozza, így a biztosítások során is külön jelezni kell, hogy a gépjárművel az adott tevékenység folytatása történik. A tevékenységek folytatása gyakran jelentősen megváltoztatja a biztosítási díjakat, éppen ezért érdemes minden évben újrakalkuláltatni az árakat és megversenyeztetni a biztosítók ajánlatát, hogy a legjobbat a legjobb áron lehessen megkötni.
A biztosítási szerződés megszűnésének lehetséges okai:
- érdekmúlás
- felmondás
- díjnemfizetéssel (DNF)
- közös megegyezés
Amennyiben a biztosítási szerződés érdekmúlás miatt szűnik meg, akkor egy másik gépjárműre bármely biztosítónál köthet új szerződést. A biztosítási érdek megszűnését a szerződőnek hatósági okirat, adásvételi szerződés vagy egyéb okirat bemutatásával igazolnia kell. A biztosító kockázatviselése ezen okiratok valamelyikének keletkezése napján szűnik meg. Ebben az esetben az Ön bonus fokozata a megszűnést követő két éven belül azonos gépjármű kategóriájú új szerződésre átörökíthető.
Hogyan tudom felmondani a kötelező biztosításomat?
Írásban és dokumentálható módon mondja fel biztosítását! Ez azért szükséges, hogy legyen bizonyítéka arról, hogy felmondása beérkezett a biztosítóhoz, és hogy rendelkezzen egy a felmondásról szóló másolati példánnyal! A felmondás történhet postai levélben, faxon valamint személyesen is.
A biztonság kedvéért érdeklődjön, hogy időben beérkezett-e a szerződés felmondása!
Meddig mondható fel a szerződés?
A szabályszerű (írásbeli) felmondásnak az évfordulót legalább 30 nappal megelőzően meg kell érkeznie a biztosítóhoz.
Ne feledje! A korábbi szerződés megszűnése előtt új biztosítás nem léphet érvénybe.
További részletekért olvassa el a „Gépjárműbiztosítás” című Pénzügyi Navigátor füzetet!
Hogyan tudom bejelenteni a bekövetkezett kárt?
Kérjük, kárbejelentését az illetékes biztosító társaságnál tegye meg!
- Saját hibás (Casco) kár esetén annál a biztosítónál, ahol az Ön Casco biztosítása van.
- Idegen hibás (felelősségi) kár esetén annál a biztosítónál, ahol a baleset okozójának a kötelező biztosítását kezelik.
- Ismeretlen gépjármű által okozott káreseményt 30 napon belül a Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) Gépjármű Kárrendezési Irodájának kell bejelenteni.
- Amennyiben a balesetet okozónak nem volt érvényes kötelező felelősségbiztosítása, úgy a bekövetkezett káreseményt 8 napon belül a MABISZ-nál kell bejelenteni:
További szolgáltatásaink

Casco

Lakás

Utas
Baleset, betegség és poggyászkár megtérítésére szolgál.
Lépjen velünk kapcsolatba
Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére, vegye fel velünk a kapcsolatot itt, vagy akár telefonon.
Nyitvatartás
Irodánk: 1114, Budapest, Vásárhelyi Pál utca 7.
Telefonszám: +36-1-300-9303
Hétfő 9:00 AM - 4:00 PM Kedd 9:00 AM - 4:00 PM Szerda 9:00 AM - 6:00 PM Csütörtök 9:00 AM - 4:00 PM Péntek 9:00 AM - 4:00 PM